Available courses

Вивчення законів розвитку природи, суспільства і місце в ньому людини.

Курс спрямований на формування гуманістичного світогляду студентів, долучення їх засобами художньої літератури до загальнолюдських і національних цінностей, виховання національно свідоми громадян України.

Курс спрямований на формування цілісного ставлення до української мови як державної мови, формування предметної і ключових компетентностей, розвиток логічного і критичного мислення, творчої уяви, формування мовного смаку, мовного чуття і стійкості, сприяння усвідомлення краси й естетики української мови.

Під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням» студенти
мають змогу в систематичній послідовності ознайомитися з усіма засобами літературної мови, їхніми ознаками та
характеристиками, з’ясувати базові поняття термінознавства, етики та культури професійного мовлення, набути уміння використовувати мовні засоби відповідно до
фахової підготовки та норм літературної мови, опанувати принципи українського правопису, розвивати комунікативні уміння
і навички усного і писемного професійного спілкування.

Зміст вивчення курсу "Зарубіжна література" спрямований на розвиток ключових і предметних компетентностей студентів у процесі читацької діяльності.

Метою є заохочення до розширення кола читання, осягнення духовної цінності та осмислення поетики літературних творів різних епох і країн, поглиблення культурно-пізнавальних інтересів, усвідомлення виняткової ролі художньої літератури в сучасному світі, виховання поваги до культурних надбань свого та інших народів, формування творчої особистості громадянина України з високим рівнем загальної культури, гуманістичним світоглядом, активною життєвою позицією, національною свідомістю. 

Курс спрямований на формування у студентів природничо-наукової картини світу та природничо-наукової компетентності уявлень про роль і місце людини в природі, засвоєння ними основних понять природознавства, що складають ядро знань про природу, на створення особистісно-значимої системи знань - образу природи як основи життєствердного образу світу.

Формування студентів інформаційної культури та інформатичної компетентності для реалізації творчого потенціалу та соціалізації в суспільстві завдяки здатності до ефективного використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Основною метою навчальної дисципліни «Основи менеджменту» є оволодіння здобувачами фахової передвищої освіти знаннями щодо базових категорій менеджменту, його принципів і методів, загальних функцій і технологій управління організацією для забезпечення ефективної її діяльності в сучасних умовах.

Навчання математики спрямоване на формування практичної компетентності - уміння розв'язувати типові математичні задачі, логічної компетентності - володіння дедуктивним методом доведення та спростування тверджень.

     Інформатика та комп'ютерна техніка має на меті, щоб студенти оволоділи основними поняттями інформатики та комп'ютерної техніки, здобули і закріпили знання в області використання інформаційних технологій, продемонстрували вміння застосовувати їх до розв'язування задач практичного змісту, освоїли технології автоматизованого оброблення даних фахового спрямування.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Вища
і прикладна математика» є теоретичні основи математичного
апарату, який використовується для розв’язування теоретичних і
практичних задач при вивченні спеціальних дисциплін.

     Програма вивчення навчальної дисципліни «Особливості зарубіжного сервісу» складена відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Готельно-ресторанна справа за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справагалузі знань 24 Сфера обслуговування.

     Програма вивчення навчальної дисципліни «Гігієна та санітарія» складена відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Готельно-ресторанна справа за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справагалузі знань 24 Сфера обслуговування.

     Програма вивчення навчальної дисципліни «Барна справа» складена відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Готельно-ресторанна справа за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справагалузі знань 24 Сфера обслуговування.

     Програма вивчення навчальної дисципліни «Технологія продукції закладів ресторанного господарства» складена відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Готельно-ресторанна справа за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справагалузі знань 24 Сфера обслуговування.

     Програма вивчення навчальної дисципліни «Устаткування закладів готельно-ресторанного господарства» складена відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Готельно-ресторанна справа за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справагалузі знань 24 Сфера обслуговування.

     Програма вивчення навчальної дисципліни «Організація ресторанного господарства» складена відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Готельно-ресторанна справа за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справагалузі знань 24 Сфера обслуговування.

     Програма вивчення навчальної дисципліни «Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства» складена відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Готельно-ресторанна справа за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справагалузі знань 24 Сфера обслуговування.

 

Економі́чна тео́рія вивчає фундаментальні закони і категорії економічного життя суспільства.

Вступ.Програма вивчення обов’язкової навчальної дисципліни «Основи композиції» складена відповідно до:

- освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Графічний дизайн,

- освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Дизайн середовища за спеціальністю 022 Дизайн, галузь знань 02 Культура і мистецтво рекомендованої НМЦ «Укоопосвіта».

Предметом вивчення даної дисципліни є процес побудови цілісного витвору мистецтва, всі складові якого гармонійно узгоджуються основними формоутворюючими правилами та засобами композиції. 

 Мета і завдання навчальної дисципліни

1.1. Мета дисципліни «Основи композиції» - сприяти всебічному розвитку особистості, творчого потенціалу та образного мислення студента, сформувати практичні навички створення гармонійних композицій у професійній діяльності художника – дизайнера.

1.2. Основними завданнями дисципліни є:

·        надати базові теоретичні знання щодо основ композиції;

·        формувати вміння застосовувати композиційні взаємозв’язки між елементами форми у процесі формоутворення;

·        розвивати відчуття гармонії та креативність при вирішенні різноманітних композиційних задач.

Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

Кількість семестрів1

 

02 Культура і мистецтво

Денна форма навчання

Загальна кількість годин - 90

 

 

І Семестр

 

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних ~ 3 год.

самостійної роботи студента

 ~ 3 год.

Освітньо-професійний ступінь:

Фаховий молодший бакалавр

Лекції 18 год.

Практичні    28 год.

Самостійна робота 44год.

Вид контролю:

екзамен

 

Інформатика є логічним продовженням курсу інформатики основної школи, під час вивчення якого було сформовано основи інформаційної культури та базові компетентності у галузі інформаційно-комунікаційних технологій.

 «Живопис» є надання студентам теоретичних знань і практичних вмінь щодо основ живопису натюрморту, живописного зображення людини та пейзажного живопису в різних техніках.

Декоративно-прикладне мистецтво є надання студентам теоритичних знань щодо традиційних та сучасних видів декоративно-прикладного мистецтва і ремесел, їх виріб, застосування в художньому оформленні інтер'єрів та екстер'єрі

Вступ.Програма вивчення обов’язкової навчальної дисципліни «Основи композиції» складена відповідно до:

- освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Графічний дизайн,

- освітньо-професійної програми підготовки фахового молодшого бакалавра Дизайн середовища за спеціальністю 022 Дизайн, галузь знань 02 Культура і мистецтво рекомендованої НМЦ «Укоопосвіта».

Предметом вивчення даної дисципліни є процес побудови цілісного витвору мистецтва, всі складові якого гармонійно узгоджуються основними формоутворюючими правилами та засобами композиції. 

 Мета і завдання навчальної дисципліни

1.1. Мета дисципліни «Основи композиції» - сприяти всебічному розвитку особистості, творчого потенціалу та образного мислення студента, сформувати практичні навички створення гармонійних композицій у професійній діяльності художника – дизайнера.

1.2. Основними завданнями дисципліни є:

·        надати базові теоретичні знання щодо основ композиції;

·        формувати вміння застосовувати композиційні взаємозв’язки між елементами форми у процесі формоутворення;

·        розвивати відчуття гармонії та креативність при вирішенні різноманітних композиційних задач.

Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

Кількість семестрів1

 

02 Культура і мистецтво

Денна форма навчання

Загальна кількість годин - 90

 

 

І Семестр

 

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних ~ 3 год.

самостійної роботи студента

 ~ 3 год.

Освітньо-професійний ступінь:

Фаховий молодший бакалавр

Лекції 18 год.

Практичні    28 год.

Самостійна робота 44год.

Вид контролю:

екзамен

 

Метою курсу є формування умінь і навичок професійного спілкування на граматичному,
лексичному, стилістичному рівнях, досягнення необхідного та достатнього рівня
комунікативної компетенції для культурної, професійної та наукової діяльності при
спілкуванні з зарубіжними партнерами, а також для подальшої самоосвіти.

Зміст курсу "Українська література" має на меті:

Ø  формування гуманістичного світогляду студентів, долучення їх засобами художньої літератури до загальнолюдських і національних цінностей;

Ø  ­виховання національно свідомих громадян України;

Ø  естетичний розвиток студентів, підвищення їх загального культурного рівня та розширення культурно-пізнавальних інтересів;

Ø  сприяння всебічному розвитку студентів, їх духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації в сучасному світі.

Формування студентів інформаційної культури та інформатичної компетентності для реалізації творчого потенціалу та соціалізації в суспільстві завдяки здатності до ефективного використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Засвоїти принципи побудови ландшафних композицій в природному середовищі замовлених природними умовами, сформувати уявлення про не розривні органічні взаємозв'язки ландшафту та архітектури.

Засвоїти принципи побудови ландшафних композицій в природному середовищі замовлених природними умовами, сформувати уявлення про не розривні органічні взаємозв'язки ландшафту та архітектури.

Ознайомлення студентів з основними категоріями та проблемами науки про колір, формування системи знань про властивості кольору та застосування їх на практиці, формування кольоростичне сприйняття та навичок кольорової гармоназації.

Ознайомлення студентів з основними категоріями та проблемами науки про колір, формування системи знань про властивості кольору та застосування їх на практиці, формування кольоростичне сприйняття та навичок кольорової гармоназації.

Ознайомлення з технологічними особливостями живописних матеріалів сучасними та класичними техніками та прийомами живопису, формування і розвиток професійного мислення майбутніх фахівців, вирішення творчих навчально-виховних науково-методичних завдань з урахуванням індивідуальних можливостей студентів.

Ознайомлення з технологічними особливостями живописних матеріалів, навчити практичних навичок із застусуванням різних технік, надати знання теоретичних основ дисципліни живопису.

Виявити характер та конструктивно анатомічні особливості графічними зображувальними засобами на основі заданого натурного матеріалу.

Засвоєнння теоретичних та практичних знань з рисунку. Вільне володіння технічними навичками, самоаналіз в навчальному процесі. Розвиток образотворчого мислення і відображення видимої реальності.

Засвоєнння теоретичних та практичних знань з рисунку. Вільне володіння технічними навичками, самоаналіз в навчальному процесі.

Метою курсу є продовження формування у студентів інформаційної культури та інформатичної компетентності для реалізації їх творчого понтеціалу та соціалізації у суспільстві завдяки здатності до ефективного використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Метою курсу є продовження формування у студентів  другого курсу навчання спеціальності "Дизайн" інформаційної культури та інформатичної компетентності для реалізації їх творчого понтеціалу та соціалізації у суспільстві завдяки здатності до ефективного використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Вища
і прикладна математика» є теоретичні основи математичного
апарату, який використовується для розв’язування теоретичних і
практичних задач при вивченні спеціальних дисциплін.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Вища
і прикладна математика» є теоретичні основи математичного
апарату, який використовується для розв’язування теоретичних і
практичних задач при вивченні спеціальних дисциплін.

Вивчення законів розвитку природи, суспільства і місце в ньому людини.